Je bent ingeschreven. Wat nu?

Geplaatst op

Je bent ingeschreven en we hebben je betaling goed ontvangen.

Je hebt van ons een e-mail ontvangen met de bevestiging van jouw inschrijving én betaling.

Druk deze e-mail af en breng deze mee (of breng deze mee met je smartphone).
Maar zorg zeker dat de barcode leesbaar is.

Jouw afdruk kan je inwisselen voor jouw startkaart en de bonnetjes voor de bedeling van de flesjes Piraat, Paschka en je gebakken visje.

Let wel: iedere deelnemer moet zijn eigen blad meehebben. Dus ben je met 3 ingeschreven, dan hebben we 3 verschillende e-mails nodig.

Heb je de e-mail niet meer?

Geen probleem. Stuur een e-mail naar info@2daagse.be met jouw naam, geboortedatum , adres én e-mail adres. Wij sturen dan zo snel mogelijk opnieuw de bevestiging door.

Heb je de afdruk van de e-mail niet bij op de dag zelf?

Geen probleem. Ga naar de info stand op de Grote Markt. Wij bezorgen dan wel de startkaart.

Waar kan je dan nu je startkaart afhalen?

Op vrijdag 4 mei kan je in de tent aan de Dienst Toerisme (1) deze afhalen en dit vanaf 9.30 uur tot 19 uur.

Op zaterdag 5 mei en zondag 6 mei kan dit op de Grote Markt. Hier neem je de rij “vooraf ingeschreven”. Hou wel je afdruk klaar zodat het super snel en vlot verloopt. Dit kan vanaf 7.30 uur tot 15 uur.

Als je ook gekozen hebt voor een ontbijt, lunchpakket, overnachting, krijg je hier ook de nodige bonnetjes.

(1) De dienst toerisme vind je op in Hoogstraat 2, vlak bij het Casino.