Je bent ingeschreven. Wat nu?

Geplaatst op

Je bent ingeschreven en we hebben je betaling goed ontvangen.

Je hebt van ons een e-mail ontvangen met de bevestiging van jouw inschrijving én betaling.

Druk deze e-mail af en breng deze mee (of breng deze mee met je smartphone).
Maar zorg zeker dat de barcode leesbaar is.

Jouw afdruk kan je inwisselen voor jouw startkaart en de nodige bonnetjes.

Let wel: iedere deelnemer moet zijn eigen blad meehebben. Dus ben je met 3 ingeschreven, dan hebben we 3 verschillende e-mails nodig.

Heb je de e-mail niet meer?

Geen probleem. Stuur een e-mail naar info@2daagse.be met jouw naam, geboortedatum , adres én e-mail adres. Wij sturen dan zo snel mogelijk opnieuw de bevestiging door.

Heb je de afdruk van de e-mail niet bij op de dag zelf?

Geen probleem. Ga naar de info stand op de Grote Markt. Wij bezorgen dan wel de startkaart.

Waar kan je jouw startkaart afhalen?

Op vrijdag 3 mei kan dit in de tent op de Grote Markt dit vanaf 9.30 uur tot 18.30 uur.

Let op: dit is niet langer in de Dienst Toerisme zoals de vorige jaren.

Op zaterdag 4 mei en zondag 5 mei kan dit eveneens op de Grote Markt. Hier neem je de rij “vooraf ingeschreven”. Hou wel je afdruk klaar zodat het super snel en vlot verloopt.

Wandelaars van de 50km kunnen op zaterdag vanaf 6.30 uur al hun startkaart afhalen op de Grote Markt. Let wel: dit is enkel voor de deelnemers aan de 50km.

Alle andere wandelaars kunnen hun kaart ophalen vanaf vanaf 7.30 uur tot 15 uur.

Wat met de opties?

Als je gekozen hebt voor een ontbijt, lunchpakket of zelfs een overnachting in de Tweedaagse slaapplaatsen, neem dan zeker een kijkje op “En wat met de opties?”.